mira-lisa

Alla inlägg under augusti 2012

Av mira-lisa - 31 augusti 2012 20:45

Sry men ska blogga mer strax.... Men Davve har kommit hem!!!! Är såååå glad! har länktat sjärten av mig!


//Mira

Av mira-lisa - 28 augusti 2012 18:56

Japp! Sakna er som hgvujyhgu! Aaaaah! Jag blev gaaaaaaaalen!

 

Ja här kommer en bild från det!!!!

 

 

 

Haha! xD Ska jag kanske lägga in fler....? Hmmmm...? Ja gör nog det!   

 

 

 

Varför jag fråga vem han sakna ska jag visa strax.... Men man skriver bara inte "Peersonen som heter anonym" -.-

 

Aja den kommer.

 

 

 

Ser helt Fail ut! Ser ut som han danasr balett! Mhihihihhahaha!

 

Men aja! Han går i min klass...... Får väl fråga imorrn vem den anonyma är..

Fast han är typ sur på mig för att jag sa att han var kär i en person.. Men det sa en del till och såklart syller alla på MIG! -.- Bara för att han är mitt ex.... -.-"

 

Men aja!! Vi ses!

 

//Mawisishooh

Av mira-lisa - 28 augusti 2012 18:04

sorry för fura inlegget det blev sit ja vet det var det första bilden jag har lakt in på bloggen :) så nu vet ni det pippsa görna om vår blogg snälla och tack för så många har gåt in på bloggen       så tack så mycket ses pöss pöss på er alla som läser min och miras blogg ps tippsa om vår blogg.


//lisa

Av mira-lisa - 28 augusti 2012 18:01

  ja  

Av mira-lisa - 28 augusti 2012 15:54

Mira och Lisa gorde bilden tillsammmans..... 


Hahaha! Asgravar!   

 

 

 

Haha! en till bild?`Okey här kommer den!

 

 

Haha! blev inte bästa bild men... Aja! Ses!

 

//Lisa O Mira

Av mira-lisa - 28 augusti 2012 15:28

 

Av mira-lisa - 28 augusti 2012 07:50

Yes! Back To School... Roligt men ändå inte....

 

Ska vara med Lisa idag! Vi kanske tar ett kort på Pizap och sen suddar ut ansikterna.....

 

Ska till skolan 8.20 för börjar 8.40 kanske värkar sent men vi slutar sen sent på dagen. Kl 14.50 och ni andra som börjar tidigare slutar typ 14.30    Vi ses sen idag. För jag ocg Lisa bloggar sen.

 

Nu nyheter..... Idag har en litten flicka sprunigt bort. Hon kan inte hittas och man börjar leta i skogen. Hur det ska gå vet ingen. Nu andra nyheter....     En apa har rymt från sin ägare. Den hoppade falskärm ut genom fönstret..... Ala säger att den är söt. Men ingen vet riktigt hur den sr ut....   

 

Inte ens ägaren!! För apan är så snabb. Man vet att den bor på 26 vånigen på ett 27 lägen hus. 

 

Ja nu vet vi inte hur det ska gå! Det var alla nyheter för idag. :)

 

Oj! Undra vad som kommer att hända! Men ha det skönt så ses vi snart! Ojuste. Har tatt en paus från Msp i två dar. Börjar spela på torsdag eller fredag igen. ;)

 

Hat Gött!!!!

 

//Mira<3

Av mira-lisa - 28 augusti 2012 07:48

Heeeeeeii bloggen jag och mira ska åka till skolan snart kl 20 i 9. Men jag lisa ska nogbåka kl 8.00 för min lillebror börgar dagis. Och mira vet ej när hon går till skolan jag kan gissa kl 10 över 8.ja ska åka om ungefer 15 min. Sådet här inlegget blir litet så gå in på bloggen kl 4.00 ungefer för då har nog jag Lisa och mira kommit hem från skolan och har ätit lite oc så kanske att vi gör lexor innan men ni kan ju också gå in på bloggen nan kl 4.00 så det var det jag skulle skriva hej då pöss pöss..............

Presentation


haaayy nu är det bara jag lisa som har denna blogg!!! fast mira kanske komre att göra nåt inlegg i blan hayy då

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Skakat ha en givivej allså att jag ger er saker från ullared alla some me lever jag igen burk sen lottar jag utt en vinnare
 Ja så klart du ska!!!!!!
 Nej så klart du inte ska!!!!!
 Det spellar ingen roll
 Nej det kan va farligt efter som vi inte Kennet dig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards